Intresse Smurfen Antecknar; Mardröm

inatt har jag bara drömt mardrömmar. folk har försvunnit och dött o det ena med det fjärde. och inatt när jag vaknade så öppnade jag ögonen och såg ngt svart som stod mitt på mitt golv. exakt samma strl som dockan som alltid är i mina drömmar. (jag är livrädd för dockor) jag drog för andan och tände lyset på typ en miljontedels sekund eller något och vips så var det ingenting där såklart. efter det dunkade mitt hjärta lika hårt hela natten och lampan förblev tänd. kuk spökrum.

Kommentarer
Postat av: Anna

Uh, jag hade också mardrömmar inatt, efter att ha läst ut "Män som hatar kvinnor" Finns knappt något värre än att vakna kallsvettig och vettskrämd av en mardröm. usch!

2010-03-07 @ 13:15:02
URL: http://smashmydreamoflove.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv; Jag läser Choklad. Du kanske har sett filmen. Boken är iallafall hemskt mysig (filmen också.)

2010-03-07 @ 13:19:02
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0