fint folk i en fin stad


övernattade i norrköping. såg en sjuk film som jag aldrig kommer återhämta mig från. så.jävla.fint. gick på stan, hittade fina kjolar. trivdes. träffade på en saknad filur. hittade min absoluta favorit affär. där kände jag mig som hemma och jag skulle antagligen kunna bo där. det fanns jättefina vykort, massor med LP skivor, CD skivor, planscher - you name it.

nu är jag hemma. lyssnar på joel alme i ett mörkt rum. tittar ut genom fönstret ibland. det hugger. det kanske låter patetiskt att sitta ensam i ett mörkt rum. det kanske det är också. men jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: tove

vilken film? :)

2010-03-28 @ 22:17:01
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: sofia (bobbo)

ni är jävligt bra gullen. puss

2010-03-30 @ 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0