everything's magic


jag vill lägga mig på piren med dig och skrika rakt ut. för att sedan skita på mig när skriket får ett svar från andra sidan vattnet. "HÅLL KÄFTEN". sen vill jag springa längst hela piren skrattandes och hoppas att de som skrek inte kommer fatta att det var vi.
eller så vill jag sitta i en liten båt med dig och känna vinden blåsa genom mitt hår. fnissa lite och låta solljuset värma mina alltid lika vita ben.


sen vill jag sitta på ett café med dig och klaga på att alla är så jävla fula och speciellt den. jag vill sitta där och klaga med dig för du är den enda som fattar hur sugigt allt är. fast vi är ju bra. såklart.
sen vill jag skratta med dig jättehögt på golvet medans alla frågar vadfan det är som är så roligt. men vi kan inte svara för att vi skrattar så fruktansvärt mycket åt bruden som ramlade i trappen och ingen skulle ändå förstå. så vi skrattar tills tårarna rinner. sen skrattar vi lite mer.


och jag vill spela monopol med dig i ditt kök. äta chokladpraliner och skratta åt din feta katt som är så jävla söt.
ligga på ett berg med massa fikabröd och låta solen gassa. även fast ingen av oss får någon färg. aldrig. men det är ju tanken som räknas liksom.
jag vill se dig dansa där på scenen med allas ögon riktade mot dig. du ler och gör det du är allra bäst på. när du tar alla med storm och jag gråter för jag är så jävla stolt över att vara din vän.


och med dig vill jag cykla på en grusväg när solen står som högst. sträcka ut benen i nerförsbackarna och skrika allt vad jag har. äta små muffins på stranden och jag badar, du står över eftersom det är alldeles för kallt för dig.
sen vill jag klä ut mig till en emo med dig och ta bilder med köttknivar. kanske gå på en hockey match och göra bort oss totalt. sånt som bara vi gör.


och med dig vill jag titta på skräckfilm i en läskig källare. jag vill äta så mycket cheezeballz att jag spyr och jag vill bli så rädd att vi båda dör lite. jag vill ligga på ditt golv och känna att fan vad jag hör hemma här. skratta åt din min när du försöker resa dig upp. dreggla pga snygga japaner på din dator.
slänga på oss lite rosa och grön ögonskugga innan bryngan discot. köpa en påse chips för 10spänn och titta förundrat på de stora barnen som vågar hålla handen på dansgolvet.
leka med dina barbiedockor på ditt köksbord och sjunga med till maroon 5 - this love på ztv. jag tänker alltid på dig när jag hör den låten.


och med dig skulle jag göra allt. om om och om igen. jag skulle smuggla med kakor ut i skogen och sitta på en sten tsm med dig. jag skulle spränga de där vita grejerna på buskarna och äta upp alla goda körsbär i träden. jag skulle gå ändlösa promenader med dig i mörkret och prata minnen.
sen skulle jag gå till kiosken med dig och köpa gula bananer. för att en dag bli förskräck när alla gula bananer plötsligt inte fanns längre. sen skulle jag hata världen lite med dig och åka pulka i kentas backe. bygga trädkojor i skogen och se döda ekorrar sent på kvällen.
allt skulle jag göra.

Kommentarer
Postat av: klara

åh fina du! jag vill också. och i sommar! då jävlar

2010-02-28 @ 10:11:16
Postat av: jennie

nu känner jag mig som en pussy får ju nästan tårar i ögonen fan ta dig äckel

2010-02-28 @ 16:17:34
URL: http://einne.blogg.se/
Postat av: Miranda

åh allt låter bara så himla fint.

2010-03-01 @ 16:47:44
URL: http://morgonvind.devote.se
Postat av: Julia

vackert.

2010-03-05 @ 00:30:19
URL: http://disarmmynightmares.blogg.se/
Postat av: Frideleus

saknar dig enormt bästa.

2010-03-18 @ 00:33:46
URL: http://narcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0