22:23 jag ska flytta till england

i don't want to waste another minute here.

fan vad jag vill till sthlm till min frida och glädjeeeeee. bortbortbort från den här skithålan. jag vill resa till england och bosätta mig där. kanske stöta på robert pattinson och ta en fika. kanske bli fotad på röda mattan med honom och kanske gifta mig där. eller oj, jag drogs visst med. men jag får nöja mig med att sitta framför dataskärmen och titta på true blood och begrunda mina patetiska sorger. det är ju också en ganska rolig fredagskväll (..)

Kommentarer
Postat av: Evelina

man kan ju alltid tänka tanken :) och grymt snygga bilder tjejen! kram

2009-09-19 @ 22:06:46
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Kolla in min grymma blomsterblogg! Inte bara om blommor, skriver även om allt mellan himmel och jord! Så titta in om du vill! Kramar! :)

2009-09-19 @ 22:53:04
URL: http://blomsterfro.blogg.se/
Postat av: Fridahhh

If i could just find the time, then I would never let another day bo by.



Komkomkomkoooooooom, saknar dig! fan vad jag saknar tiderna med dig, saknar att ha så sjukt kul med dig!

2009-09-20 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0