typ jag

min blogg heter inte CHARMGIRL utan en anledning. det började med ett oskyldigt smeknamn som min kompis kom på - som sedan blev ett bilddagboksnamn - som efter det också blev ett blogg namn. nu är det liksom.. jag på något sätt. men jag har ett riktigt namn också. line. lite ovanligt, det är danskt. min mamma ville egentligen att jag skulle heta trine eller lone. (och JA trine som låter exakt som tryne) pappa protesterade och ville att jag skulle heta linn. så det blev något emellan. line. om jag fick välja skulle jag heta troja. eller saga kanske. nora, det är fint. fast jag vet inte om man kan heta troja. det kanske mer är ett kattnamn. fast katter är fina. så det skulle inte göra så mycket. allt är bättre än tryne. eh ursäkta. trine.
jag lyssnar mycket på musik. som de flesta tonåringar. jag gör nog det mesta som andra tonåringar gör också för den delen. ljuger för morsan ibland, skiter i läxorna, deppar ihop totalt och sitter och skriver invecklade texter om hur svårt allt är och hur mycket jag hatar samhället. jag är nog ganska vanlig. fast ändå inte. jag är ganska konstig. om folk frågar hur jag skulle beskriva migsjälv säger jag just det. konstig. jag tror egentligen inte att någon är normal.
jag älskar att fota. när jag har min kamera i handen känner jag mig hel och jag blir helt plötsligt super kreativ. (om jag har tur) jag har nog ganska bra fantasi. är grym på att hitta på sagor om drakar o grejer.
jag skriver alltid med små bokstäver och jag håller pennan på ett jättekonstigt sätt. men det gör inte så mycket. det är egentligen inte så mycket som gör något. för när man har så fina vänner som jag spelar inte så mycket roll. då kan man vara lite konstig och ha ett lite annorlunda namn. det spelar inte så stor roll.
med dom gör jag allt. jag skrattar för det mesta. men ibland kan det blir en tår eller två. ibland har vi deeptalk inne på en toalett. ibland cyklar vi i alla vattenpölar vi kan i regnet. ibland tittar vi på flera skräckfilmer i rad och tittar på kannibal dokumentärer mitt i natten. efter det kan vi inte sova. vi gör himla mycket faktist. himla bra saker.
juste. jag har ett jättefult skratt också. alltså jag menar det. det är hemskt.

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

hihi tack :) in på sf.se och boka du med!!

2009-10-21 @ 16:04:11
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Yes box :D

2009-10-21 @ 16:41:11
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: jennie

du är så bra line.

2009-10-21 @ 17:34:47
URL: http://einne.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

nej precis, tror dem andra biljetterna släpps den 4 nov. :)

2009-10-21 @ 18:19:21
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Emma

bra skriven text! (:

tycker att ditt namn är asfint, verkligen! Själv är jag lite trött på att varannan människa delar mitt namn, menmen! ;D

2009-10-21 @ 20:52:31
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

line den fine, det stämmer in så bra. och nej, ditt skratt är inte fult. det är supergulligt!

2009-10-22 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0