river flows in you


jag känner så sjukt mycket när jag hör den här låten. det är som att hela mitt bröst bara rivs upp och de där tunga stenarna som alltid tynger helt plötsligt försvinner. eller minskar åtminstonde. när man dessutom pratar med världens finaste vänner som faktist bryr sig alltjämt blir känslan fördubblad. nu ska jag läsa en riktigt bra bok och skita i att jag vill bort. jag ska sjunka in i en annan värld och imorrn ska jag ta på mig mitt störtsta leende och pallra mig iväg till skolan. även fast de där stenarna tynger.

Kommentarer
Postat av: Bellz

den låten är så fin och man tröttnar aldrig på den.

måste bara säga en gpng till at du är så sjukt duktig på att fota, älskar dina bilder du tar och blir alltid lika imponerad.

din header är jätte cool och jag gillar den bildern :)

Kram Bellz

2009-10-03 @ 10:42:08
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0