k.a.l.l.t


jag tänkte bara konstatera att det är sjukt kallt ute. alltså verkligen. när jag gick ut imorse ville jag bara vända och lägga mig under mitt varma täcke med en bra bok. men icke sa nicke. cykla till folkets hus i kylan är inget jag rekomenderar.

hade bara 1 lektion idag. plus sovmorgon. samma sak imorrn, skapligt nice. efter skolan imorrn blir det esteternas höstkonsert som jag ser fram emot!

jag och jennie stack till culturum efter skolan. lånade the host, som jag längtat, och reserverade även den svenska veritionen. efter det gled vi runt lite här och var och hittade vårat nya favorit ställe.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Åh tack så mycket!

Ja visst är det, synd bara att den är borta :/

2009-10-15 @ 18:31:05
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/
Postat av: LC

åhh, läste precis ut The Host, skulle skriva en bokrecension om den också, uppsats till Anna Å :)

2009-10-15 @ 18:50:45
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0