b.r.a

idag har jag mått riktigt bra. jag har för första gången svalt en tablett som är större än min lillfingernagel. jag har skrattat åt fula tanter som gör gymnastik utanför en läghenhetslänga. jag har blivit äcklad av skolmaten. jag har tryckt i mig en flottig hamburgare med massor av pommes med den bästa och haft girl talk. jag har blivit alldeles varm av en väldigt söt pöjk och jag har spenderat ännu en mattelektion med linda och jennie skrattandes. ritat av gerd ännu en gång. jag har ätit en reäl frukost också, som jag faktist stod mig på hela dagen. nästan.
jag har hatat en hel del också. men det tillhör liksom.

Kommentarer
Postat av: lindaa

jag vill fan bli bjuden på en LINE-frukost någon gång? julklapp kanske?

och mattelektionerna. mmmmmm vad jag älskar dem tjejer. <trehundratusen

2009-11-03 @ 13:00:28
URL: http://lindaagotowiec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0