17:24 cam-fjoll

stephanie igår. jag älskar att sitta uppe halva nätterna och prata läskiga drömmar med dig. jag älskar att skratta till saker som inte alls är roliga med dig, så som 'mänsklig' och 'freddie's back'. jag älskar att bli så rädd att jag nästan skiter på mig med dig. jag älskar att laga mat för att sedan göra en 'high five' när det blev jättelyckat. jag älskar att varje gång vi skiljs så får jag världens varmaste kram och inser att tiden har gått alldeles för snabbt med dig. jag älskar det faktum att du faktist är min bästa vän, och att jag kan prata med allt om dig. ibland är lunarstorm förjävla bra, inte sant?
           jag älskar att fjolla mig i camen. det måste nog vara bland det roligaste som finns. när man har tråkigt alltså.

dagens låt: re:stacks - bon iver

Kommentarer
Postat av: stephie

hahaha. freddie's back! så jävla dåååålig.

hahaah men du är bäst best freind, och jag älskar dig så otroligt myyyyyyyyycke! förstådet<3

2009-08-26 @ 15:38:34
URL: http://heysteph.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0