18:45 musik tips

nu har jag fixat lite här på bloggen med ny header och lite kategorier. nu blir det bara till att fylla dem! tänkte tipsa om vad som spelas ur mina högtalare om, och om igen atm.
the killers - when you were young
millencolin - no cigar
bad religion - suffer
taking back sunday - liar liar
NOFX - linoleum
unwritten law - she says
dirty pretty things - bang bang youre dead
arctic monkeys - when the sun goes down
coldplay - talk
radiohead - creep
       bara gamla godingar som ni ser! (bara att klicka så har jag länkat den låten på ytube) nu ska jag redigera lite bilder, upptaderar later.

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: okej intressant =) alltid kul att veta. Ja gärna ;) alltid kul med nya läsare:P ha en trevlig kväll!

2009-08-22 @ 19:07:17
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Bellz

Riktigt bra låtar måste jag säga! :D

Kram :)

2009-08-22 @ 20:38:10
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0