17:51 veckans 5


- jag är alltid varm, och jag menar verkligen kokhet. jag kan gå runt i linne mitt i vintern utan att frysa ett skit. mina kompisar brukar använda mig som värmepanna ibland.
- jag läser inga 'stora bloggar' så som kenza och blondinbella. för mig är sånna bloggar ointressanta och opersonliga på ngt vis. jag föredrar 'små' och lite mer personliga och.. vanliga bloggar om man säger så.
- jag lärde mig simmar när jag gick i 4an. då gick jag i simskola med barn från lekis. jag skämms fortfarande.
- jag har haft tandstälning i... 4-5 år, och när jag äntligen blev av med skiten och fick reda på att jag aldrig mer behövde sätta min fot inne på tandregleringen grät jag av lycka.
- jag var kär i markoolio när jag var liten, och jag tycker fortfarande att det är ngt spc med den mannen.

Kommentarer
Postat av: Lisa Chen

SV: Tack! =) går det bra om jag addar dig på facebook, jag "känner" ju nästan dig, haha xD eller jag vet åtminstone om vem du är :)

2009-08-20 @ 21:17:15
URL: http://lisachen.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Va skönt att vara varm ja e ALLTid kall nästan!!

Kram

2009-08-21 @ 11:45:54
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Bellz

Sv: Haha nej jag kommer nog inte heller göra det inom den närmsta tiden ^^

Jag älskade också markoolio när jag var mindre, det var goa tider :)



Kram

2009-08-21 @ 17:58:51
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0