16:23 media

nu har jag gått min första riktiga skoldag på tessin. vi fick göra en mattediagnos, som gick överraskande bra, och lite lekar osv. jag har lärt mig de flestas namn nu iaf! det är mycket linnea och julia men jag ska nog lära mig alla snart! jag har också haft min första fotolektion idag vilket gjorde mig jättesugen att springa hem och greppa kameran. men när jag väl kom hem kände jag att mina ben inte orkade bära mig och jag hamnade här ist. men snart ska jag nog kunna hitta på något med min lilla ögonsten. media känns hursomhellst jättebra hittills, lektionerna känns så jävla rätt och klassen är riktigt bra den med! för första gången på länge känner jag att jag hör hemma någonstans. det är riktigt skönt. det ska nog bli bra det här! ser fram emot alla fotolektioner då vi får gå ut och exprimentera själva, jag och min nikon. nä, nu ska jag äta om mina ben tar mig ända dit fram. hoppas alla ni som också börjat gymnasiet har det bra på eran linje, skriv gärna vad ni valt och varför!
mitt schema kan man ju inte klaga på heller för den delen. det censurerade ska jag inte gå på.

Kommentarer
Postat av: alx

svar: hon är snyggast.

Åh du går också media. Good (Y)

2009-08-26 @ 17:03:10
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: Bellz

Va kul att du går media, var och kollade på den en dag och det verkade riktigt roligt :D

Men det blev istället samhälle för min del, det beroro till stor del på att jag inte vet vad jag vill bli.



Men vi går tillsammans med media eftersom vi annars bara är tre stycken i vår klass :p

Kram!

2009-08-26 @ 20:44:02
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0