14:26 gårdagen


jag tror inte att taylor gillar dig sofia, hähähähä.


igår sov jag i sjösa med mina girls. det blev skräckfilm/komedi, ben&jerrys - oh holy mother of god it's tasty, sjösataket, spionerandes på tältmänniskor och tillslut simpsons. molly och sofia slocknade på direkten och jag och jennie trippa hem till henne, barfota, runt 02. där gjorde vi lite bus och sen så slutade det med att vi blev kvar där vid hennes köksbord och pratade om allt och inget. vid halv5 tyckte vi att det var dags att gå tillbaka till sömntutorna och det gjorde vi. klockan 10 vaknade vi, 5½h sovande är ingenting att hurra för. så idag är jag lite tröttare, lite slitnare och framför allt lite mer behov av en lång varm dusch. så nu ska jag käka och sen hoppa in i duscha! hoppas ni alla har haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: sofia

duuuuuuuu.. han älskar mig:))))))

2009-08-17 @ 14:45:11
Postat av: terris

åh den mannen är så heeeet :(

2009-08-18 @ 00:29:19
URL: http://linneatherese.devote.se
Postat av: jennie

i love you

2009-08-19 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0