00:38 ny-hemkommen

kom precis hem från typ en festival. mina fötter är ömma och mitt hår är krulligt. men jag är så jävla glad för jag har folk som jag verkligen kan skratta med. som jag kan skratta med utan att behöva låtsas. folk som faktist står ut med mitt klagande och som muntrar upp mig med konstiga miner och ass-grabs. även fast det känns skit så bevisar de att det faktist går. att man faktist kan överleva vad som hellst, för jag klarar fan allt med er. jag kanske inte säger det så ofta men damn vad jag tycker om er, tack för att ni är ni.
      jag ska köpa en mini-buss som jag kan flytta in i. sen ska jag och mina underbara åka runt överallt i sverige och dunka svinhög musik&bara leva livet.
      jag måste också få säga att adiam dymott är grym live och ah, cred till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0