Du kommer aldrig mer bli dig själv


KENT. Jävligt underskattade alltså. Förutom Dom Som Försvann videon. Jag är rädd för den. På riktigt. Jatteläskig.

Jag kliver upp ur sängen o går ut i hallen alldeles nyvaken dagen efter Thåström konserten. Håret står åt alla håll och jag släpar fötterna efter mig.
Pappa: Ser han, Ted Åström ut sådär eller?
Jag: Ted vem?
Pappa: Han som du var på igår.
Jag: Thåström pappa. Han heter Thåström.

Vi sitter i soffan och jag frågade vad de ville att jag absolut inte ska arbeta som när jag växer upp.
Jag: Nå, pappa. Vad skulle du vilja att jag inte blev?
Pappa: Hm. Sälja korv på McDonalds.
Jag: De säljer hamburgare på McDonalds.. idiot.

Kommentarer
Postat av: sofia

(asgarv) Pappa är alltid pappa =) Fifan vilka samtal ni har =) Puss

2010-02-14 @ 17:32:37
Postat av: elin ohre

kent är underbara. har du sett videon till "hjärta" från deras senaste album. den är för hemsk...

2010-02-17 @ 11:10:18
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0