tills jag krossades en dag

det kanske är jag som är känslig. och töntig. men du är ju en sån som är värd att dö för. du är en sån som man skriver en uppsats om på svenskan. du är ju en såndär som man berättar om för sina barnbarn när man blir gammal. en sån som man ramar in bilder på och sätter upp på väggen. och tänker att om jag fick tillbringa en sista dag med någon skulle det vara du. tänker att jag kommer nog alltid att älska dig. oavsett vart du är. oavsett vem du blivit.
men att veta att du inte enns hör av dig. att inte få det där lilla sms:et där det står att du är ledsen men jag kan inte komma eller det blev lite knas så vi får ses snart igen. för jag saknar dig. när inte det sms:et kommer. det dödar mig. fattar ni det? det dödar mig så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Jennie

fint skrivet !

2010-04-10 @ 19:32:14
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: Bajsfrida

Alltså, förlåt att det blev så. Jag hade det bara så jävla jobbigt då, jag orkade inte med nått alls, jag var och är helt jävla lost, fortfarande. Jag vill verkligen inte att du ska känna så, fast jag förstår det line. Jag skulle hört av mig iaf. Förlåt än en gång, hoppas inte detta ändrar våran relation eller så för jag klarar inte av det, bästa vän.

2010-04-13 @ 19:47:13
URL: http://narcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0