pryltävning på dustinhome!

i den HÄR tävligen på Dustinhome kan man vinna ett presentkort på 15 000kr om du bloggar om dina favoritprodukter på Dustin! självklart måste jag vara med i denna tävling!


1 490 kr
APPLE IPOD NANO 8GB
jag måste vara bland de ca... 20människorna på jorden som INTE har en iPOD. och jössös vad jag behöver en! tänk att ha en orange liten vän med sig överallt. jag skulle inte tacka nej till det. inte på långa vägar! om du lyssnar på radion i den lilla skönheten kan du dessutom pausa live radio! hightech o grejer.




495 kr
NIKON FJÄRRUTLÖSARE
eftersom jag är sjukt skakig på handen skulle jag inte tacka nej till en fjärrutlösare heller! perfekt när man ska ta självporträtt och, när man som jag är skakig på handen, för att undvika skakningar om du fotar med stativ!



11 990 kr
APPLE MACBOOK
och nu till grejen. vem vill INTE ha en macbok? en tunn liten dator med 13.3-tums skärm passar perfekt för mig! och eftersom det verkar som att min skola inte bjussar oss på datorer så får jag väll ta saken i egna händer. MER MACBOK TILL FOLKET!

Kommentarer
Postat av: levina

haha jag har en :D

2009-11-26 @ 23:09:25
URL: http://leevinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0