16:05 veckans 5


- jag klipper all min mat, med sax om du inte förstod! sallad, pizza eller spagetti, you name it! (.. behöver jag säga att jag är lite bekväm av mig?)
- ibland tittar jag under sängen innan jag går och lägger mig, bara för att titta så inte boogieman ligger där och gömmer sig.
- jag gråter till filmen björnbröder, den är så fin!
- jag bokstavligtalat suger på spanska. en gång fick jag ig på ett prov och skulle därför göra ett omprov. det slutade med att jag fick ig på omprovet också..
- jag hatar förfrågningar, quiz och "ge mig blabla på farmville" uppdateringar på facebook.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Va bekvämt att klippa maten. Dukar du med sax och gaffel i stället för kniv och gaffel då?

2009-09-09 @ 16:38:41
URL: http://metrobloggen.se/tellus
Postat av: Anonym

hahaha boobieman*

2009-09-09 @ 19:17:59
Postat av: Felicia

Jo tack :P

Allt bra med dig då? :)

2009-09-09 @ 20:50:21
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0