skandal

imorse när jag slog på tv imorse blev jag sur. på trean var det tvins, ni vet det där tvshop programmet som ändå ingen tittar på - förstår inte varför de sänder skiten överhuvudtaget, på tvfyra+ vad det tvins och på femman var det tvins. så mitt hopp gick till sexan. när jag zappar dit är det "Knight Rider", en 80tals film med David Hasselhoff som huvudkaraktär. jag gav upp och satte på cartoon network. där var det ed, edd och eddie och det var lite det som förgyllde min morgon. en liten dumle kaka på det också.

jag ligger fortfarande hemma och är sjuk förövrigt. det är underligt hur lite som kan göra en gott ibland. efter att ha varit praktist taget sängliggandes i 3 dagar tog jag en dusch igår. jääävlar jag kände mig som en helt annan människa efteråt! jag har aldrig känt mig så fräsh nångång tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0