jobbig tjej

jobbig tjej jag är. suck.

jag vaknade till cartoon network och ostkaka. snart ska jag äta macka med stekt ägg på också. tänka lite på gårdagen, inte spc mycket att tänka på egentligen. sen ska jag nog fortsätta att äta under dagen. jag tror jag ska ha en sånhär riktig fet dag idag. men nu är jag törstig. så jag ska ta ett glas isvatten. ja det ska jag. senare ska jag nog gå till ica och köpa mig en stor fet godispåse. undra om det går ngn bra film på tv ikväll. jag är kind of inlåst här. morsan o farsan är borta o de bad mig hålla mig inne. så jag ska faktist göra det. kanske jag kan få börja ha lite kul snart också. gud vad jag är törstig. om 2 dagar är det skola igen. jag dör lite. och om 19dagar sitter jag i en biosalong och gråter. det kommer bli nice. svinvärt. såjävla givande inlägg. nu ska jag äta. och dricka isvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0