jag har ryck i ögat

imorgon är det skolfoto. mkul. det är något visst med skolfoto. på något sätt lyckas jag alltid få till en min när fotografen trycker på avtryckaren. om man tittar på mina skolfoton genom åren är det alltid något som felar. på det ena är mina näsborrar utvidgade så jag liknar en tjur. på ett annat har jag massa flätor som påminner lite om misslyckade dreads på långt håll. på ett annat ler jag så mina utstående tänder, 1cm och 3mm utstående faktist, står åt alla håll. men det är charmigt antar jag.

och fan vad jag ska lyckas. nu jävlar. nu taggar jag.

Kommentarer
Postat av: bob

alltså du kan inte bli mer fail än mig :)

2009-10-11 @ 21:51:07
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket! :D.

2009-10-12 @ 10:12:16
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0