ett stort frågetecken

när jag var liten undrade jag hur jag skulle se ut när jag blev stor. jag undrade om jag skulle vara lika snäll och vacker som min storasyster var. om jag skulle vara lika rolig och varm som min bror var. om jag skulle vara tanig, mullig och om jag skulle ha långt, blont hår. eller kanske brunt? jag undrade hur jag skulle bete mig. om jag skulle ha många kompisar, eller var jag en enstöring? jag undrade om jag skulle vara snäll och omtänksam, eller kanske dryg? jag undrade hur jag skulle vara som tonåring. om jag skulle vara ute och röja varje helg eller om jag skulle begrava migsjälv i filtar och äta glass. jag undrade hur mitt tankesätt skulle vara. om jag skulle vara en öppen eller en lite komplicerad person. jag undrade vem Line Gustavsson skulle vara vid 16års ålder. det undrar jag fortfarande.
   nu vill jag ut och fota. ha min lånade iPOD på högsta volym och småsjunga för migsjälv som jag alltid gör. och efter det ska jag ta ett varmt bad, som jag alltid gör varje söndag. sen ska jag ta en varm kopp te, som jag också alltid gör.

Kommentarer
Postat av: stephie

du är och förblir underbar, bäste vän.

du kunde inte blivit mer perfekt!

<3 ta väl hand om din lånade iPOD ;)

2009-10-05 @ 10:50:02
URL: http://heysteph.blogg.se/
Postat av: christina

hej!

Svar: Jag hittade bilderna på Rob på www.twilightguide.com

Kram

Christina!

2009-10-05 @ 18:43:03
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0