röd

ett nerklottrat papper. fyllt av kol och streck. mina fingrar är sotiga. en trasig mobil. en tatoo inristad i armen som svider till lite. snart ska jag få skäggväxt. en fin man. raspiga högtalare. röd. en kall säng. inte ett dugg varm. ett fint sms om att ormen inte ska bita mig i örat inatt. tråkiga människor som är inloggade på msn. någon som kanske tycks vara lite intressant men jag vill ändå inte. lite folk som bryr sig lite extra. det är fint. ont i magen. ska sova nu. imorgon är min första lektion i en mörk biosalong. sen fiskpanetter(<3) o efter det keff. media är nog ganska bra ändå.

Kommentarer
Postat av: mm juste

u go girl u go

2009-11-10 @ 23:14:49
Postat av: Anonym

håller med där, u go girl u go.

och akta dig för ormen....

2009-11-11 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0