nojiel

att gå armkrok genom stenkulla med världens jävla saknade människa är ganska bra. lukta på gamla minnen och shake;a loss mitt på gatan. skratta åt gamla skämt som vi alltid drar. jag saknar det.
att ha någon att ringa till på kvällen och berätta att "han tittade verkligen jätejättelänge rakt in i ögonen o log" o få ett "men åååååh fattar du ingenting det är NI snart" tillbaka. att prata om sleepovers som vi ska ha i helgen o fan vad kul det ska bli. att prata om att fan vad konstiga alla är och alla förändras alltid. att prata om precis allt utan att behöva skämmas. att bara ha någon att ringa. ngn som man kan dra in på toaletten o berätta att nu jävlar händer det snart. att få höra att the one and only skrev massa sms till mig igår o fan vad jag vill åka och träffa honom. att svara tillbaka ngt i stil med "men faaaaaan ring honom!!! nej nu ringer vi. ge mig telefonen!" och sen brotta ner dig på marken i hopp om att få tag på mobilen. jag saknar att sitta i dedär svinsköna stolarna precis vid syon o titta på alla människor som går förbi. att "gå på toaletten" på spanska lektionerna.


Kommentarer
Postat av: terris

sånna personer är sällsynta att hitta. jag har hittat en. EN enda!

2009-11-14 @ 22:46:21
URL: http://linneatherese.devote.se
Postat av: jennie

fan va fint. och nu saknar jag borgis som in i helvete. blir ju nästan tårögd. fatta va bra vi hade det där egentligen..

2009-11-14 @ 23:30:28
URL: http://einne.blogg.se/
Postat av: nojiel

Jag saknar ALLT det där och nu ser vi ju fan aldrig varann... :( På ett sätt så blir det ju 1000000 gånger så kul när man verkligen gör det ist så, och prisa gud eller vem det nu var som uppfann mobiler och internet hur skulle vi annars klara oss? :S haha jag bara skrattade när jag läste det där, och jag kommer ihåg varenda grej x) alltså vilka minnen vi har! I love U charmis <3 vad skulle jag göra utan dej alltså? och jag saknar dej mer än vad du kan förstå alltså, vissa dagar önskar jag att jag bara kunde ringade dej och säga att du ska komma till mej som man kunde förr och bara ses ett tag utan att egentligen göra nått spec. Du är bara så jävla underbart bra ska du veta! <3

2009-11-14 @ 23:34:20
Postat av: klara

ni 'r bra<3 jag saknar 9g

2009-11-15 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0