klassfoto


mitt huvud ser lite runt ut. men jag orkar faktist inte bry mig. inte ett skit. min fina klass. påtal om klass har jag varit helt nostalgisk idag. satan vad jag saknar 9g. vi hade gympa och jag insåg hur jävla roligt vi skulle ha om vi körde den leken. åh vad jag vill tillbaka.

idag har jag tittat på freddy krueger, som vanligt, med steph. spelat midsommarvaka och fnissat. pratat lite bajs. fan vad jag älskar att vara barnslig. o fan vad jag älskar steph. som förövrigt snart fyller år.


Kommentarer
Postat av: jennie

jag är missnöjd som FÄN men orkar inte bry mig.vill bara glömma det där kortet hahah. men efttersom hela våran klass är helt fixerade av det där kortet så kommer det vara det största samtalsämnet hur länge som helst......

2009-11-04 @ 10:43:22
URL: http://einne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0