för att en tyst stad är en död stad

jag sitter förövrigt o lyssnar på eminem o fan vad bra han är egentligen. like toy soldiers är some heavy stuff!
idag har jag blivit sur på min granne som sjunger, som vanligt. det är inte de. man får gärna sjunga. men flickstackarn borde komma ut oftare. lyssna på radion eller vadfan som hellst. för när man sjunger samma låt, hela tiden, blir det lite jobbigt i längden. tillslut fick jag nog o körde igår lite the knife på hög volym. satte mig o ritade lite o glömde helt enkelt bort den lilla flickan väggen brevid. insåg att jag inte kan rita längre o blev sur.

Kommentarer
Postat av: jennieeeeeeeee

du kan visste line. du är skit duktig!

2009-11-15 @ 22:44:58
URL: http://einne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0