update från sjukstugan

jag är ständigt luddig av alvedon. jag hostar som en 60årig gubbe som 3paket cigg sen han var 15. min näsa är röd pga av toalettpappret som ständigt är där. jag hatar att vara sjuk. jag hatar att jag troligtvis missar det som skulle vara den roligaste helgen på länge. jag hatar att sitta hemma kallsvettig och febrig. jag hatar att vänta på provsvar som tar 1 jävla vecka & jag hatar akuten som är helt fucked up. nyköpings lassaret kan ta sig. jag vet inte enns hur lassaret stavas o ärlig talat bryr jag mig inte heller.
jag är sur och är hungrig.

MM<3

Kommentarer
Postat av: malin

line :( </3 du måste vara med i helgen. ballle.

2009-12-08 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0