23:11 barnätande kossor

vi har hunnit med mycket idag, blivit jagade av kossor tillexempel. vi blev nästan uppätna faktist. och jag var med om en lite små vidrig sak, när vi panik sprang genom hagen tittade jag inte vart jag sätte benen.. OCH JAG FICK KOBAJS PÅ BENET! förstår ni? jag måste vara den äckligaste människan som finns, haha. så efter det cyklade vi hem och jag duschade av mig, så blev jag som ny igen! sen kom lisafisa och senare på kvällen drog vi till vallarna. vi fick hursomhellst till några bilder idag, att ligga på en äng och fota i solsken - kan det bli bättre? nu ska jag lyssna lite på matisyahu innan jag går och lägger mig och läser. ha en bra kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0