22:56 musik


that's me in the cell, that's me inside your head.
      just nu spelas bad religion - suffer, like the old times. jag har fått upp intresse för sånt jag lyssnade på back in the day's, så som nofx, millencolin, pennywise, unwritten law, blick 182, taking back sunday och billy talent. kind of nice! speciellt nofx och bad religion är tummen upp. hursomhellst så har en hel skolvecka gått och det har faktist varit riktigt roligt! jag har kommit på migsjälv att faktist tycka om att gå till skolan. fast visst saknar jag den gamla klassen.. men, man kan inte få allt liksom! 
     jag vann btw en tävling hos bellz, jävlar vad jag är på g! även den här gången ett armband, haha armband är min grej! tack så mycket ännu en gång:)

Kommentarer
Postat av: Dianne

oj vilken cool bild! :D

2009-09-04 @ 22:08:38
URL: http://dianneocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0