18:29 $brother

min rygg är härmed total sönder. jag kan varken sitta, ligga eller stå normalt. och ännu mindre gå. dessutom värker mitt huvud och mina ögon är trötta. fifan vilken tråkigt blogg jag har. jag bare klagar och klagar. förlåt mina kära läsare! jag ska skärpa till mig. eller, jag måste skärpa till mig rättare sagt.
     moneybrothers ljuva stämma flödar ut ur mina högtalare och jag tror jag skaffat mig en ny favorit låt. det är ingen mindre än "de vet ingenting om oss" av just moneybrother. värd att lyssna på! (klicka här) att han är jävligt snygg är ju också ett plus! nu ska jag snart ta mig en macka och en kopp te, det kanske lindrar min huvudvärk lite grann. jag tror jag ska läsa lite också. ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0