14:45 fotobok gratis?

jag såg på mollys blogg att hon hade hittat ett erbjudande från fujifilm där man kunde få en gratis fotobok! ett smart sätt att samla sina bilder på ett och samma ställe, du kanske har barn som du vill takort på under uppväxten och sätta in i ditt fina fotoalbum, eller bara en skön dag på stranden som du vill minnas lite extra? man behövde hur som hellst bara skriva 100 ord om fotoboken så är den din. klart man gör det? vem vill inte ha en bok att spara alla sina fina minnen i, och att det dessutom är så lätt att konstruera sina bilder i själva fotoboken är ju ett plus! du kan ha alla möjliga sortes ramar och fina texter om dina bilder. kanske vill ge bort den till din käresta, vad vet jag? jag ska iaf samla ihop mina allra finaste bilder på mina nära och kära, och de bilder som betyder mest för mig. vill du också få en gratis fotobok? klicka då HÄR eller på bilden och där står allt vad du ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0