13:16 random stuff

lite saker du inte visste om mig
- jag har fobi för tromber, jag vet inte hur många gånger jag har vaknat kallsvettig p.g.a att jag drömt om så lite som en vindpust haha!
- jag skulle kunna leva på bara vitchoklad, jag älskar det!
- jag har utvecklat ett twilight beroende och jag lever för den 20 november.
- jag får nästan alltid ont i magen när jag sover borta, haha.
- jag har pratat med zlatan och resten av landslaget och dessutom fått deras autografer.
- jag tycker inte om småbarn, det låter brutalt men barn är verkligen inte min grej.
- när jag klippte av mitt hår blev ca 4dm hår kvar i en toffs som jag tog hem och visade mamma. hon hängde upp den på väggen och där fick håret hänga i säkert 1månad p.g.a att jag inte ville ta i det. hahah fyfan vad äckligt det låter när jag säger det, men så farligt var det faktist inte. finns ju folk som samlar på hår som hobby!
- jag är inte hel svensk, danskt blod rinner i mitt blod-omlopp också!
- jag älskar spenat, broccoli och alla andra sånnadära nyttiga rätter som de flesta avskyr.
- jag har somnat ståendes i en trappa, hahaha.
- jag tänker i välldigt konstiga banor, jag antar att man kan säga att jag har jäkligt bra fantasi.
- jag är, som miljontals andra, helt lost into robert pattsinson. och jag kallar honom för min, precis som miljontals andra.


Kommentarer
Postat av: Serena

sv: joo :')

2009-08-11 @ 13:22:41
URL: http://onlyserenas.blogg.se/
Postat av: louise

sv: haha, nej usch, det är ju det värsta :O

2009-08-11 @ 13:35:16
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: Bellz

Jag måste bara säga att jag älskar din header, den är så fin!



20 november smäller det 8)

Sista punkten du skrev gillar jag, precis som miljontals andra är också helt fast för Robert :)



Kram :)

2009-08-11 @ 14:13:25
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0